Löysitkö etsimäsi

Viestintä ja markkinointi - tutkimukset / raportit

 

  • Kovasiipi, Janne (2017). Urheiluseuran yritysverkoston kasvattaminen: Case: Kouvot ry. Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu. >>

  • Kalervo, Ville (2016). Yhteistyökumppanuusmallien kartoitus urheiluseuralle – Hämeenlinnan Jalkapalloseura ry. Turun ammattikorkeakoulu, liiketalouden koulutusohjelma. >>

  • Rosendahl, Riku; Jansson, Lauri (2016). Naiset Veikkausliigan katsojina. Kajaanin ammattikorkeakoulu. >>

  • Kouhia, Marko & Salminen, Mikko (2015). Videoituva yhteiskunta – videoviestintästrategia Veikkausliigaseuroille. Turun ammattikorkeakoulu, journalismin koulutusohjelma. >>

  • Tenhunen, Anne (2015). Urheilutapahtumamarkkinointi: Case- HJK- Helsingin Jalkapalloklubin, JJK- Jyväskylän Jalkapalloklubin ja FC-Lahden uusasiakashankinta - Uusia katsojia otteluihin. Haaga-Helia ammattikorkeakoulu. Liikunta-alan kehittämisen ja johtamisen koulutusohjelma. >>

  • Kalilainen, Mika & Rissanen, Juho (2014). Asiakkuusajattelu sponsorointiyhteistyössä: Case: KuPS Oy. Savonia ammattikorkeakoulu, liiketalouden koulutusohjelma. >>

  • Santalahti, Anna (2014). Jalkapalloseura PPJ:n verkkoviestinnän kehittäminen: ”Viestintäkanavia on riittävästi, olisiko jopa liikaa?”. Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, yrittäjyyden ja liiketoimintaosaamisen koulutusohjelma. >>

  • Ahvenlampi, Kalle & Sanevuori, Sami (2013). Veikkausliiga – Työkaluja markkinointiin. Turun ammattikorkeakoulu, liiketalouden koulutusohjelma.>>

  • Ahmad, Amir & Tamminen, Kimmo (2012). HJK:n tapahtumamarkkinointi junioreille. Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, matkailun koulutusohjelma. >>

  • Pöntinen, Petra (2012). Sosiaalinen media osana jalkapallo-organisaatioiden markkinointiviestintää. Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, liiketalouden koulutusohjelma. >>

  • Rosnell, Tuomas & Ylikoski, Matti (2012). Juniorijalkapalloturnauksen kehittäminen Case: FC JAZZ:n Pori Cup. Satakunnan ammattikorkeakoulu, liiketalouden koulutusohjelma.>>

  • Vainio, Juha (2011). Profilointia vai piilomainontaa? Mitä urheilulajeja valtakunnalliset mediat painottavat verkkojulkaisuissaan – ja miksi? Turun ammattikorkeakoulu, Diakin viestinnän koulutusohjelma/journalismi. >>

  • Szeróvay, Mihály (2010). Marketing Analysis of JJK Jyväskylä. University of Jyväskylä. Department of Sport Sciences. >>


Jaa: