Viestintä ja markkinointi - tutkimukset / raportit
Kovasiipi, Janne (2017). Urheiluseuran yritysverkoston kasvattaminen: Case: Kouvot ry. Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu. >>
Kalervo, Ville (2016). Yhteistyökumppanuusmallien kartoitus urheiluseuralle – Hämeenlinnan Jalkapalloseura ry. Turun ammattikorkeakoulu, liiketalouden koulutusohjelma. >>
Rosendahl, Riku; Jansson, Lauri (2016). Naiset Veikkausliigan katsojina. Kajaanin ammattikorkeakoulu. >>
Kouhia, Marko & Salminen, Mikko (2015). Videoituva yhteiskunta – videoviestintästrategia Veikkausliigaseuroille. Turun ammattikorkeakoulu, journalismin koulutusohjelma. >>
Tenhunen, Anne (2015). Urheilutapahtumamarkkinointi: Case- HJK- Helsingin Jalkapalloklubin, JJK- Jyväskylän Jalkapalloklubin ja FC-Lahden uusasiakashankinta - Uusia katsojia otteluihin. Haaga-Helia ammattikorkeakoulu. Liikunta-alan kehittämisen ja johtamisen koulutusohjelma. >>
Kalilainen, Mika & Rissanen, Juho (2014). Asiakkuusajattelu sponsorointiyhteistyössä: Case: KuPS Oy. Savonia ammattikorkeakoulu, liiketalouden koulutusohjelma. >>
Santalahti, Anna (2014). Jalkapalloseura PPJ:n verkkoviestinnän kehittäminen: ”Viestintäkanavia on riittävästi, olisiko jopa liikaa?”. Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, yrittäjyyden ja liiketoimintaosaamisen koulutusohjelma. >>
Ahvenlampi, Kalle & Sanevuori, Sami (2013). Veikkausliiga – Työkaluja markkinointiin. Turun ammattikorkeakoulu, liiketalouden koulutusohjelma.>>
Ahmad, Amir & Tamminen, Kimmo (2012). HJK:n tapahtumamarkkinointi junioreille. Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, matkailun koulutusohjelma. >>
Pöntinen, Petra (2012). Sosiaalinen media osana jalkapallo-organisaatioiden markkinointiviestintää. Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, liiketalouden koulutusohjelma. >>
Rosnell, Tuomas & Ylikoski, Matti (2012). Juniorijalkapalloturnauksen kehittäminen Case: FC JAZZ:n Pori Cup. Satakunnan ammattikorkeakoulu, liiketalouden koulutusohjelma.>>
Vainio, Juha (2011). Profilointia vai piilomainontaa? Mitä urheilulajeja valtakunnalliset mediat painottavat verkkojulkaisuissaan – ja miksi? Turun ammattikorkeakoulu, Diakin viestinnän koulutusohjelma/journalismi. >>
Szeróvay, Mihály (2010). Marketing Analysis of JJK Jyväskylä. University of Jyväskylä. Department of Sport Sciences. >>