NAISTEN LIIGAN BRÄNDI JA MARKKINOINTIMATERIAALIEN TUOTTAMINEN
Palloliitto tarjoaa seuroille online-työkalua (club competition tool kit), johon luodaan valmiiksi Naisten liigan brändin mukaisia pohjia erilaisille markkinointimateriaaleille, joiden avulla seurat voivat luoda omia personoituja aineistojaan. Työkalu auttaisi vahvistamaan Naisten liigan brändia sekä tarjoaisi käytettävyydeltään hyvin yksinkertaisen työkalun seuroille tehdä tyylikkäitä markkinointimateriaaleja. Kyseinen työkalu on käytössä esimerkiksi FA Cupissa. Työkaluun voi tutustua täällä: http://clubtoolkit.thefa.com/
REKISTERIN KERÄÄMINEN
Tiedottamisen ja markkinoinnin käyttöön (sähköposti)rekisteri seuran sidosryhmistä (esim. juniorijoukkueet, yhteistyökumppanit, lippuasiakkaat, paikallinen media).
SÄHKÖPOSTIKAMPANJAT
Sähköpostikampanjojen lähettäminen kohdennetusti rekisterille, esim. otteluennakot/-raportit medialle, ottelumainokset lipunostaneille ja juniorijoukkueille.
SOSIAALINEN MEDIA
Tavoite, että jokaisella seuralla olisi Facebook- ja Twitter-sivut, joita päivitettäisiin säännöllisesti, esim. jokaisesta ottelusta oma FB-kansikuva, ottelun tulos mahdollisimman nopeasti sosiaaliseen mediaan, ottelukuvien/-koosteiden linkittäminen, jne.
MUUT TUKITOIMET
Missä muissa konkreettisissa markkinointiviestintään liittyvissä asioissa toivoisit Palloliitolta apua/koulutusta?